søndag 27. november 2011

1. søndag i advent


Tenk, det er 1. søndag i advent i dag...  og i neste uke er vi komt til desember måned.
 Tiden går kjempefort, og nå kjenner jeg virkelig at det er på tide å begynne og få julegavene i hus.
Har ikke kjøpt en eneste gave enda.


 I helgen har vi ryddet en del på loftet. Vi tar vare på taksteinene som ble til overs, da vi bygde arken. Så vi har båret haugevis med skiferstein ned i kjelleren.
Og inspirert av interiør trenden med å bringe naturen inn i hjemmet....
Ble adventdstaken min i år, en skiferstein som en gang har vært på taket.


Ble ganske så fornøyd selv!
Greit med litt variasjon fra år til år, adventslysene/stakene mine i fjor finner du HER
Finner også året før der igjen under  Jul på Etiketter.


Så tenner vi et lys i kveld, vi tenner det for glede
Det står og skinner for seg selv og oss som er tilstede
Så tenner vi et lys i kveld, vi tenner det for glede


Ønsker alle en riktig fin advents søndag!
 
post signature

4 kommentarer:

  1. så fin adventsstak du har ordnet deg i år!
    likte godt det med avispapiret:)

    fin første julesøndag til deg!
    klem ellemell

    SvarSlett
  2. Så fint! Kjempeflott å bruke skifersteinen, veldig fint satt sammen :)
    Ha en fortsatt fin adventssøndag :) Klem fra Monica

    SvarSlett
  3. Veldig fine bilder du har! :D Jeg liker det:D
    Hvordan går det med voffsene dine?

    SvarSlett
  4. Ohlalala! For en vidunderlig fin adventsstake :) Herlighet. Jeg har ikke ord!

    Fabelaktig tirsdag til deg og dine!
    Her er det snart noen pepperkaker som skal dekoreres etter alle kunstens regler :)
    Klem fra meg

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails