onsdag 29. juni 2011

Tårnhuset i Mandal


Tårnhuset i Mandal er et hus der jeg har bodd flere sommre som barn.
Da det har vært eid av venner av familien.
Det er en fantastisk artig Villa!


Må si det føltes litt rart da jeg fant det til salgs på finn.no
Jeg har ikke vært der på utrolig mangen år, men allikevel litt rart at man mest sannsynlig aldri vil kunne bo der igjen.




Hadde jeg hatt masse penger, (og et ønske om å flytte til andre siden av landet) tror jeg at jeg hadde slått til.
Hehe, det er lov å drømme.




I tillegg til selve boenheten i tårnhuset, får man også flere utleieleiligheter og en svær hage med på kjøpet.
Når jeg var liten syns jeg huset var kjempe stort, og det tror jeg faktisk at jeg ville syns den dag i dag også.


Så er du interessert i en svær Villa i Mandal eller bare har lyst til å titte på flere bilder av tårnhuset finner du boligannonsen HER.

Løp og kjøp :)

Foto: Alle bildene er lånt fra boligannonsen på finn.no

post signature

6 kommentarer:

  1. For ett herlig hus! Det er rart når man blir nostalgisk... hihi!

    Ønsker deg en nydelig onsdag!
    Klem

    SvarSlett
  2. Ooo... for ett otroligt kult hus! Ja, visst är det härligt att man kan få lov att drömma om ting som detta.
    Ha en fin fortsättning på veckan!
    Kram Joy

    SvarSlett
  3. Så stilig hus, utrolig tøft med det tårnet. Alltid rart å se igjen steder fra barndommen sånn plutselig, men sikkert moro å se det igjen også da :)
    Ha en fin dag! Klem

    SvarSlett
  4. Morsomt :) Jeg har tilbrakt mange barndomssomre i Mandal, og da var det alltid om å gjøre å få et glimt at "tårnhuset" når vi kjørte forbi. Hadde helt glemt det ut jeg, så morsomt å komme over et blogginnlegg om det :)

    SvarSlett
  5. Det huset der er utrolig dyrt og utrolig flott! Hadde vært noe å vært eier av det huset gitt! :)

    SvarSlett
  6. Håper det er greit at vi har linket til deg i dag, om ikke så gi oss beskjed.

    Link:
    http://malingsdamene.blogspot.com/2011/07/sndagens-del-19-bergensfrken-med-hvit.html

    Ha en fin uke.

    Mvh Heidi

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails