tirsdag 12. april 2011

Vitrineskapet er kommet på plass.


Endelig er vitrineskapet jeg kjøpte på Jysk kommet på plass, og jeg har fått skiftet knottene.
Jeg har plassert det i spisestuen, der hjørnehyllen min stod før.


Byttet ut de stygge knottene som fulgte med, 
med noen litt finere glassknotter kjøpt hos Solstrand Interiør.

Sjekk ut hjemmesiden med link over, eller besøk butikken i Bergen sentrum.
De selger utrolig masse fint!


En liten linselus med navn Puma klarte også å snike seg med på noen bilder.
Er hun ikke søt?


Ble litt dårlige bilder i dag. Men storebror Snoopy ville også være med på bilde.
Her ser dere også litt mer av plasseringen til skapet.


Har ikke fått tapesert det inni, da jeg rett og slett ikke har funnet en tapet jeg vil ha.
Men det får bare komme etter hvert, er ikke noe hastverk.

Er så langt meget fornøyd med vitrineskapet, liker at det rommer godt.
Så får jeg plass til masse "stæsj" inni der ;)


Vil du se hvordan vitrineskapet så ut med gamle knotter kan du se innlegget mitt HER.
Ønsker alle som er innom en fin tirsdag.

post signature

7 kommentarer:

  1. Hei vennen!
    Så fint det ble :) Og enda finere ble det jo med nye knotter - kommer til å bli helt nydelig med tapet bak :)

    Voffsene dine er såå søte! Puma har så nydelig uttrykk på det ene bildet...

    Nala er goingen min! så henne elsker jeg masse masse! Det er kos med staff i hus :-)

    Klem

    SvarSlett
  2. Fantastisk for en forskjell det gjør med bare noen nye knotter! Litt tapet så blir det sikkert enda flottere også. Kjempefint skap, og mye lekkert inni skapet også ;) *♥*

    SvarSlett
  3. Kjempeflott ble det!
    Og så fint det ble med nye knotter, de var veldig fine ♥
    Elsker de små linselusene, hihi... ser ut som de løper til for og sitte midt i skuddlinjen, de ser til og med i kamera, haha!

    Ha en fin morgendag;)

    Klem Line

    SvarSlett
  4. Hei hopp snuppa,
    Så fint det ble - å passer jo kjempegodt inn der i kroken!;) Knottene var kjempelekre!

    HERLIGE små linseluser da♥ Keegan pleier også og snike seg med på bilder i ny og ned - han er nemlig godt vant til og bli knipset bilder av å tror det er han som er i fokus hver gang kamera taes frem *fnis*

    Håper du får en fin Onsdag og at skuldra begynner og bli bedre!

    Klem Jatte♥

    SvarSlett
  5. Tusen takk for det, og ja jeg vet jeg er heldig. :) Har lett selv i Marokko, men umulig å finne omtrent (de ekte altså), så jeg danset i stuen da hun skrev melding om at hun hadde funnet. Selv om jeg ikke ante hvordan tilstanden på det var. Men jeg stolte på henne da! Og det hadde jeg grunn til! :)
    (Må dog si at jeg hadde håpet det var LITT billigere. ;))

    Skal gi deg et hint når jeg legger ut, så kan du jo vurdere det. :)

    Så flott det ble med skapet! :)

    Klem

    SvarSlett
  6. Takk for omtalen, Chiline!
    Knottene ble jo helt super.

    SvarSlett
  7. Tittei! Är bara inom för att önska dig en god påske!
    Så fint skåpet blev - me like!
    Soliga kramar Joy

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails