torsdag 24. mars 2011

Vennskap ♥


Vennskap er absolutt noe jeg setter pris på her i livet!
I går hadde jeg 3 av mine nærmeste venninner på besøk, for en liten feiring av bursdagen min som er i morgen. Vi hadde en kjempekoselig kveld, og jeg er utrolig glad i disse jentene mine 

På spisestuebordet har jeg et porselenshjerte fra East og India med disse ordene:

Syns det er et veldig fint "ordtak", og  det passer bra inn her i Blogglandia.
Må si jeg har funnet meg fine vennskap her også, etter at jeg begynte å blogge.
Man finner så mye glede, støtte og inspirasjon gjennom bloggene :)


Så innlegget mitt  i dag er til alle mine venner.
Jeg setter pris på hvert eneste vennskap!

post signature

8 kommentarer:

  1. Det porselenshjerte var rett og slett nydelig!

    Gratulerer så masse med dagen som kommer imorgen :-)

    Det er som du sier, vennskap betyr så ufattelig mye! Man er heldig som har gode venner!

    Setter utrolig pris på deg og din blogg - rart at man kan føle at man kjenner noen uten å ha møtt de!

    Kos deg i videre i dag!
    Klem klem

    SvarSlett
  2. Gratulerer så mye med dagen som du har imorgen! Håper den blir kjempefin! :D

    Er enig med Maia, man er heldig som har gode venner. Ta vare på de:)

    SvarSlett
  3. For et koselig innlegg ♥ Nydelig det hjertet;)
    Tipper dere hadde det kos i går...
    Jeg føler faktisk at jeg har fått noen gode venner her inne i bloggelandet jeg og, kjempegode bloggevenninner, hihi;))

    Ha en fin kveld!

    Klem Line

    SvarSlett
  4. Gratulerer med morgendagen, hipp hurra for deg :) Gode venner er rett og slett helt uvurderlige, det gjelder både bloggevenner og de man kjenner utenom bloggeland, hva skulle man gjort uten den støtte, glede og oppmuntring man får av sine venner...takknemlig for hver eneste en *♥*

    SvarSlett
  5. Kjempefint hjerte, et bra ordtak :)
    Håper du får en fin dag i morgen! Med masse kos og oppmerksomhet - akkurat slik en bursdag skal være :) Klemklem

    SvarSlett
  6. hei!! =)
    har en award til deg :)

    http://sjarmerendechic.blogspot.com/2011/03/award.html

    SvarSlett
  7. Det hjertet var koselig:-)

    Award til deg hos meg hvis du vil ha:-)

    SvarSlett
  8. Så fin blogg du har.
    Legger meg til som følger og gleder meg til å følge med videre.

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails