mandag 14. februar 2011

Happy Valentine's Day ♥

Ja i dag er det "Alle hjerters dag" eller Valentine's Day som jeg heller vil si.
Vi pleier ikke å feire dagen noe voldsomt, men jeg syns det er kjekt at man kan gi hverandre litt ekstra oppmerksomhet. Enten det er kjæreste, venner eller familie 

Jeg og min kjære samboer skal kose oss med litt ekstra god mat i kveld.
Da blir det biff og fløtegratinertepoteter, mmmm.
Men blir nok tidlig kveld da han skal med fly til Oslo grytidlig i morgen.

♥♥♥

"The greatest thing you'll ever learn 
Is just to love and be loved in return."

Ønsker alle som er innom en riktig fin dag!
(enten dere feirer Valentine's Day eller ikke).


post signature

4 kommentarer:

  1. Åh så koselig bokstaver,hvor har du kjøpt de? Nydelige!

    Kos dere masse i kveld, det er viktig å ta vare på hverandre altså :-)

    Klem

    SvarSlett
  2. Høres ut som dere får en fin kveld ja : ) Nydelige bilder du viser!!
    Kos dere masse
    klem Tove

    SvarSlett
  3. Heisann du, så koselig å finne bloggen din:))
    Ekstra kjekt når jeg finner blogger fra bergen, og man kan kjenne seg igjen i steder, navn, bilder osv:)) Vi feirer ikke valentines noe spesielt, men synes det er en fint når man kan gi, eller få litt ekstra oppmerksomhet:) Ha en nydelig kveld, klem♥

    SvarSlett
  4. Fine bilder ♥ Vi feirer ikke Valentine her, men en liten oppmerksomhet har det blitt, syns det er koselig jeg;)

    Ha en fin uke!

    Klem Line

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails