mandag 20. desember 2010

Peiskos ♥


I kveld sitter jeg forann peisen og pakker inn julegaver, mens jeg hører på julemusikk.
Koser meg masse!


Har pyntet litt over peisen med reinsdyr i sink fra H&M, granbar og julebjeller i rotting.
Hvite God Jul bokstaver fra kremmerhuset har også fått sin plass.



Liker godt den nye juleplaten til Kurt Nilsen.
Spesielt sangen "Walking in the air" bringer frem gode barndomsminner.
Husker så godt den koselige tegnefilmen med snømannen, gjør du?
Se her:



post signature

4 kommentarer:

  1. Ååå så kos! Nydelig pyntet, flott musikk og fantastisk stemning!

    Kos deg masse masse!

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  2. Så vakkert du har pyntet! HErlige bilder... Jeg elsker den sangen jeg og....

    Kos deg videre!
    Klem

    SvarSlett
  3. Disse bildene gir virkelig en god julestemning, helt nydelig *♥*

    SvarSlett
  4. Må julen bli fin og
    gi ro i sinnet.
    La alle problemer
    bli små og forsvinne.
    La dagene som
    kommer bli gode og fine.
    God jul til deg og dine.

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails