torsdag 26. november 2009

What to do?

Jeg har lenge vært i tvil om jeg skal male lysekronen jeg har i stuen hvit. Tidligere malte jeg alle møblene i spisestuen hvit, så nå syns jeg lysekronen skiller seg fælt ut blant resten. Jeg ble super førnøyd med resultatet for spisebordet, sjenken og skapet.
Bilder fra spisestuen finner du fra tidligere innlegg HER .


Men så spørr jeg meg selv om det vil bli fint å male lampen også. Eller kanskje jeg heller skal kjøpe meg en ny vakker lysekrone.

Har sett litt rundt omkring etter lysekroner i forskjellige størrelser og prisklasser. Er ganske mange flotte, til ok pris.

Som denne Sofia takkrone til 799kr fra Skeidar

Eller denne som også er fra Skeidar Montana takkrone til 2999kr


Hos Skeidar finner du også Granville takkrone til 999kr


Living selger denne flotte Antikk taklampe sort til 1595kr

Hos Bohus finner man også noen flotte som denne Oros lyskrone til 999kr


Og Chateau takkrone til 3499kr


Det er ikke noe lett valg. I tillegg ringte mamma meg i dag, og lurte på om jeg kanskje ønsket meg en lysekrone av henne til jul. Jeg får ta å se meg litt rundt i diverse butikker. Kanskje det blir ny lysekrone til jul, ellers får jeg finne fram malerkosten å male den jeg har.

Foto: bildene er lånt fra
www.skeidar.no
www.living.no
www.bohus.no

post signature

1 kommentar:

Related Posts with Thumbnails